7 października 2012

Dekalog część trzecia


Dekalog Dracona Malfoya skierowany do Narcyzy i Lucjusza Malfoyów
- porady ślubne dla przyszłych teściów Hermiony, spis zakazów i ewentualnych kar za złamanie ich.

1. Nie będziecie wciskać mi innej narzeczonej zamiast Hermiony.

Waszą synową zostanie czarodziejka z mugolskiej rodziny. Mam gdzieś, co sądzicie o jej krwi. Kocham ją i wiem, że nasze dzieci będą wspaniałe. Nawet nie ważcie się wspominać o czysto krwistych pannach. Parkinson to mops, Astoria się jąka, a Dafne śpi z kim popadnie. Koniec tematu.

2. Mamo nie będziesz wymyślać imion dla moich dzieci.

Jestem dorosły i sam z żoną wybierzemy imiona dla przyszłego pokolenia Malfoyów. Nie chcę słyszeć o rodzinnej tradycji i broń mnie Merlinie nie sugerujcie imion moich zmarłych przodków. Jeśli to zrobicie to nazwę synów Harry i Ronald, a córkę Luna.

3. Będziecie szanować moją żonę jak mnie samego.

Tyczy się to obraźliwych uwag na temat jej:
- niemagicznego pochodzenia, jednak jest czarownicą i zna się na czarach lepiej niż niejeden Malfoy, Potter czy Weasley,
- włosów, mamo to nie jest szopa, tylko artystyczny nieład. Twoje wnuki mają pięćdziesiąt procent szans, że będą nosić moje gładkie pióra.
- kostek, ta część jej ciała przysparza jej wiele kompleksów, więc matko nie waż się namawiać ją na krótkie suknie, tylko po to, aby się z niej wyśmiewać,
- i wszystkich innych tematów, które przyjdą wam do głowy. Macie być mili.

4. Będę was kochał matko i ojcze.

Ale jeśli obrazicie Hermionę, nie odezwę się do was do końca świata. Byłoby wielką szkodą, aby wasze jedyne dziecko i spadkobierca dziedzictwa Malfoyów się was wstydził, prawda?

5. Nie zabiję was, jeśli ciotka Bella będzie się zachowywać na weselu.

Lecz jeśli wywoła skandal to liczcie się z konsekwencjami jej poczynań. Nie chciałem jej na swoim weselu, ale mamo przekonałaś mnie swoimi łzami, aby ją zaprosić wraz z wujkiem. Dalej uważam, że ciotka Andromeda może ją chwilami poudawać.

6. Tato nie pytaj, jaka Hermiona jest w łóżku.

I tak nigdy ci nie powiem, ale wiedz, że z nazwiskiem Malfoy będzie jeszcze gorętsza.

7. Tato nie kradnij Ognistej ze stołów podczas wesela.

Jesteś arystokratą, na dodatek bogatym, alkoholu nie zabraknie, więc zachowuj się i pij z umiarem. Nie waż się też chować po kątach z wujkiem Syriuszem i pić prosto z gwinta. Macie być kulturalni i okrzesani w tym dniu. Jak znajdę was urżniętych pod stołem w środku wesela, zaciągnę cię do mamy i ona się z tobą policzy. Chyba nie chcesz narazić się swojej małżonce?

8. Mamo nie kłam, nie manipuluj Hermioną podczas wyboru sukni ślubnej.

Pogódź się z tym, że w dniu mojego ślubu nie będziesz najpiękniejszą kobietą na sali. To rola Hermiony i jeśli doradzisz jej sukienkę, w której będzie wyglądać, jak pasztet to przykleję cię do krzesła na czas wesela i wyczaruję sukienkę, w której będziesz wyglądać jak beza.

9. Nie będziecie wychowywać moich dzieci w duchu arystokratycznych snobów.

To żądanie pochodzi od Hermiony i zamieszczam je tutaj na jej prośbę. Nasz dzieci będą wychowane w kochającej się rodzinie, gdzie wpoimy im zasady równouprawnienia, miłości i innych cnót, w które wierzy Hermiona.

10. Ani ich rozpuszczać.

Sam rozpuszczę moje dzieci, a Hermiona będzie je stawiać do pionu, więc spóźniliście się i ja zaklepałem przed wami ten przywilej. Oczywiście w oczach Hermiony oboje będziemy wzorowymi rodzicami, ale ja i tak zrobię swoje.

Z wyrazami szacunku wasz jedyny syn Dracon Malfoy

Ps. Mamo naprawdę nie możesz być najpiękniejsza, więc nie próbuj zniszczyć sukni Hermiony nim wejdzie do kościoła.

Ps 2. Tato trzymaj się z daleka od wujka Syriusza przed weselem, chcę cię mieć trzeźwego przy ołtarzu.



7 komentarzy:

  1. hahaha kolejny raz mnie zaskoczyłaś :D
    dekalog do rodziców ?? oj chciałabym zobaczyć minę Narcyzy i Lucjusza po przeczytaniu tego :D
    musiałaby być zniewalająco boska
    ach pozdrawiam i ślę buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. 7 mnie rozwaliło.. totalnie się tego nie spodziewałam :D hahahahaha. Dwójka też dobra "Jeśli to zrobicie to nazwę synów Harry i Ronald, a córkę Luna." :D nie mogę się doczekać kolejnych części :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym prosiła o dekalog Cyzi i Lucka ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty wiesz, że Cię kocham za to opowiadanie. Jest obłędne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. he he he super przekaz dla rodziców! tak trzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozbrajające. Ale skąd ten pomysł o kostkach? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Punkt ósmy i ps2 - mistrzostwo. Doprawdy wspaniały tekst :D Idealny na poprawienie humoru :)
    http://dramione-demons-of-the-past.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń