10 sierpnia 2015

Naprawdę żyję

Hej,
dawno mnie nie było w świecie Dramione zarówno jako czytelniczka, jak i twórca, powiedzmy, że pisarką/autorką nie jestem, bo pisanie Dramione to dla mnie hobby. Z wstydem muszę przyznać, że wypadłam na kilka lat z świata Harry'ego Pottera. I wplątałam się w inne działalności twórcze w innych miejscach.
Przechodząc do sedna przeczytałam swój Zakręt dzisiaj i powiem wam, że zatęskniłam za pisaniem. Jestem totalnie do tyłu z moim niedokończonym opowiadaniem " Spełniając nasze marzenia", ale kruczę chciałabym je skończyć lub coś napisać jeszcze.

Zagląda tu jeszcze ktoś? Są jacyś chętni?

Pozdrawiam O

9 komentarzy:

  1. Tak ! Oczywiście, że pisz, skończ co nie dokończone i zacznij pisać coś nowego :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam poprzednich rozdziałów, ale pisz! Nadrobie to.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że zacznij znowu pisać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również czekam niecierpliwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz ! Wciąż czekam na coś nowego i zaglądam :) Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznałm się, że czytałam już wiele blogów Dramione, ale mało które komentuję. Chcę ci tylko powiedzieć że Twój jest wyjątkowy, zakochałam się w Twoich opowiadaniach. Masz talent, widać że składałasz dużo serca do nich. Czekam z niecierpliwością na kontynuację "Spełniając nasze marzenia"
    Pozdrawiam i życzę weny
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nadal czekam i czekam na nowy rozdział a tu nic i mi smutno .. Ale nie poddaje się i czekam dalej ! :) Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haaalooooo :) Czy tu nasza autorka jeszcze jest ? Ja czekam na kolejne rozdziały! :P Asia :)

    OdpowiedzUsuń